פתיחת סתימה בביוב

ביובית לחניונים

חברת עג'י שירותי ביוב ושאיבות מתמחה בפתיחת סתימות בבניינים, מגדלים ומבנים, ובין היתר גם מחניונים. החברה מחזיקה ביובית נמוכה ייעודית לחניונים, המאפשרת להיכנס למקומות נמוכים וצרים וכך לבצע מגוון פעולות בחניונים כמו שאיבה, ניקוי לקווי צנרת ושוחות, פתיחת סתימות קשות ועוד. 

מדוע יש צורך בשירותי ביובית לחניונים?

רבים סבורים כי בעיות בביוב קורות לרוב ברחובות או במקומות פתוחים, אך לא כך הדבר. כיום בעיות ביוב רבות קורות דווקא בחניונים בתדירות גבוהה יותר משטחים פתוחים. הסיבה לכך ברורה – כיום שוחות וקווי צנרת מותקנים מתחת לחניונים, בעיקר במקומות עמוסים כמו במרכזים מסחריים, קניונים, מגדלי משרדים, גופים ציבוריים ועוד. 

דווקא במקומות אלה קיים עומס מאסיבי על הביוב, הן בשל כמות בתי השימוש בבניין, המסעדות המייצרות פסולת שומנית ועוד. כל אלה גורמים להצטברות גבוהה של פסולת הגורמת לעומס על קווי הביוב והשוחות המותקנים בחניונים וזקוקים לאחזקה. 

מהי החשיבות של שירותי ביובית לחניונים ?

כל האלמנטים שפירטנו עשויים לגרום להצפות הנגרמות מסתימות בתדירות גבוהה, ולכן יש צורך במשאית ביובית נמוכה לחניונים שתיתן מענה לכל בעיה. ביובית זו מכילה רכב קומפקטי שיכול להיכנס בקלות רבה לחניונים, כמו גם למקומות צרים הדורשים שירות שאיבה וניקוי מאסיביים. חשוב לציין שהגודל הקומפקטי של הביובית הנמוכה של חברת עג'י, אינו בא על חשבון היכולות שלה, כך ניתן ליהנות מכל היתרונות של משאית גדולה ברכב קטן.

רק נציין שקיימת חשיבות רבה לאחזקת קווי הצנרת והביוב, בעיקר כאשר מדובר על הימצאותם בחניון, שהרי הצפות עקב סתימות יכולות לגרום לנזק רב לכלי הרכב, למבנה ולכל האלמנטים הנמצאים בחניון, ולכן מומלץ לבצע ניקוי קווי צנרת ושוחות לפחות אחת לחצי שנה. 

למה מומלץ להשתמש בשירותי ביובית עג'י?

חברת עג'י מציעה ללקוחותיה את ציוד החדיש והמתקדם ביותר, לצד מענה מקצועי וממוקדת לכל בעיה או צורך בתחום. ביובית נמוכה לחניונים מכילה רובוטים ומצלמות ביוב מתקדמות, המספקות אבחון מלא ואמצעי שאיבה מתקדמים ותיקון בשיטות אל הרס. 

לייעוץ ותיאום שירות, התקשרו אלינו עוד היום 

phone icon דילוג לתוכן