הובלת חומרים מסוכנים

כולנו יודעים שהכביש עלול להיות מסוכן אך יש סכנות הרבה יותר גדולות ממה שנדמה לכם.
ישנן משאיות רבות שנוסעות למרחקים ארוכים ומובילות חומרים מסוכנים במיוחד שיכולי לפגוע באנשים רבים בסביבתם, ולעתים אף בלי פגיעה ממשית ברכב אלא רק בעת דליפה.

אין תחליף לניסיון

הובלת חומרים מסוכנים יכולה להיגמר באסון גדול. התרחיש הזה נשאר בדיוני כי החברות שמובילות את החומרים הללו נוקטות בכל אמצעי הזהירות על פי החוק ואף מעבר לו ושומרות על חיי הסובבים בדרכים. החומרים המסוכנים לא יכולים להיות מובלים בשאננות, כי כל מעידה קטנה יכולה להיות מסוכנת.

אנו בעג'י שירותי ביוב ושאיבות בע"מ מובילים חומרים מסוכנים ומטפלים במפגעים אקולוגיים כבר שנים רבות ברשותנו יש את כל הכלים המתאימים והצוות הטוב ביותר למשימה!

אנו בעג'י שירותי ביוב ושאיבות בע"מ מובילים חומרים מסוכנים כבר שנים רבות ואיתנו אתם יכולים להיות בטוחים

כלי רכב מאושרים לפי כל התקנים

התקנים המחמירים של מכון התקנים ומשרד הבריאות הישראלי מיושמים אצלנו באופן מלא. יש לנו רישיון בתוקף בכל עת כדי לסייע לכל הלקוחות שלנו להעביר את כל החומרים המסוכנים שמשומשים במפעל לכל מקום ברחבי הארץ, בין אם מדובר בחומרי הדברה, דלקים, חומרי רדיו אקטיביים, כימיים או ביולוגיים מסוכנים ועוד. כלי הרכב שלנו עוברים בדיקות תקינות לעתים תכופות ולפני כל נסיעה אנו והנהגים שלנו בודקים שאין שום מפגע שיכול לסכן את הסביבה.

אבזור מלא להגנה מושלמת – בעת הובלת חומרים מסוכנים

הובלת חומרים מסוכנים צריכה להיות ידועה גם לציבור הרחב ולכן יש אבזור שחייב להיות בכל רכב שמשמש להובלה. הרכבים צריכים להיות עם שילוט מתאים שיסביר לקהל הרחב מה בדיוק מובל, כמובן עד כמה שניתן לפי מסגרת החוק, מה צריך לעשות בעת דליפה כמו למי לפנות וכיצד לנהוג ועוד פיסות מידע שיהיו חיוניות ביותר. כמו כן, תמיד יהיו מנגנוני בטיחות נוקשים במיוחד באותם כלי רכב וכמובן שיהיה ביגוד מגן לתפעול בשעת חירום.

נהגים מקצועיות להובלה מקצועית

הובלת חומרים מסוכנים יכולה להתבצע באופן מקצועי רק אם הנהגים יהיו מקצועיים. אם הנהגים לא יידעו מה הם מובילים ולא יהיו ותיקים בתחום ההובלות הספציפי הזה, הם עלולים לטעות.

אצלנו בעג'י שירותי ביוב ושאיבות ע"מ תמצאו רק נהגים מנוסים ומקצועיים שנבחרו בקפדנות רבה וכוח האדם שלנו הוא זה שעושה את ההבדל ונותן לכם ביטחון.

הנהגים עוברים הכשרה מתאימה לפי משרד התחבורה ועוברים ריענונים כל שנה כדי שיבינו עד כמה האחריות שלהם גדולה ועד כמה הריכוז שלהם יכול להציל חיים. הנהגים יודעים בדיוק מה הם מובילים, יודעים מה עושים במקרה חירום, אלו בדיקות צריך לבצע וכמובן נוהגים בזהירות יתרה כדי שהחומר יישאר בתוך האריזה המקורית שלו.

פינוי למקום בטוח ומורשה לאחר הובלת חומרים מסוכנים שלב ההובלה של החומרים המסוכנים הוא רק אחד השלבים בדרך לתפעול מלא ובטוח של הפינוי. הנהגים המקצועיים שלנו, הניסיון שלנו כחברה וכלי הרכב שעומדים בכל התקנות לא יוכלו לדאוג לבדם לפעולת פינוי מושלמת ללא פינוי לאתרים מורשים.

הרכבים שלנו מגיעים רק לאתרי פינוי פסולת מורשים כי רק כך אפשר להיות בטוחים שהסביבה נשארת מוגנת. אנו מקפידים על כל החוקים והנהלים כולל כל העדכונים החדשים, שכוללים את שעות ההובלה האפשריות וכמובן את זהותו של אתר פינוי הפסולת שאליו אנו מגיעים בסופו של דבר לפריקה בטוחה.

אם אתם צריכים להוביל חומרים מסוכנים, אתם צריכים צוות מקצועי, אמין ובטוח. אנו בעג'י שירותי ביוב ושאיבות בע"מ ניתן לכם מעל ומעבר ואתם מוזמנים

phone icon דילוג לתוכן