פתיחת סתימה בביוב

חיתוך וניקוי שורשים בביוב

חדירת שורשים לקווי ביוב היא אחת התופעות הנפוצות, הרי שורשים גדלים פרא מתחת לאדמה, ובאופן טבעי מגיעים גם לצנרת ולקווי הביוב הנמצאים עמוק באדמה. זו הסיבה שברוב המקרים סתימות נגרמות עקב חדירת שורשים, ולכן טיפול מונע יכול למגר את התופעה, אך גם במקרה של חדירת השורשים יש מה לעשות.

חברת עג'י מתמחה בפתיחת סתימות, ובין היתר מבצעת ניקוי וחיתוך שורשים בביוב באמצעות מכשור ייעודי ומשאיות ביוב הממגרות את התופעה. עבודה זו כרוכה בהשקעה רבה, הכוללת עבודת כפיים לצד שילוב ציוד טכנולוגי ומתקדם, כמו מצלמות ייעודיות המאפשרות לראות את הנעשה פנימה, ובשילוב כלים לחיתוך השורשים וניקוי הצנרת לאחר החיתוך.

מגוון שיטות חיתוך וניקוי שורשים מתקדמות

חברת עג'י משתמשת במגוון שיטות חיתוך וניקוי שורשים, כאשר כל שיטה מתחילה באבחון מקצועי של הבעיה, על מנת לזהות את מוקד הבעיה ומתן פתרון מקצועי לחיתוך והסרת השורשים. החברה משתמשת בשיטה ייחודית הכוללת שימוש ברובוט המכיל מצלמה ייחודית לביוב, ובקצה שלה קיים מסך המאפשר לצפות בנעשה פנימה, ולבצע תיקון ממוקד מבלי לגרום נזק לצנרת. לאחר זיהוי המוקד הבעייתי, החברה מבצעת  ניקוי באמצעות סילון מים דק בלחץ גבוה שתפקידו לחתוך את השורשים מבלי לפגוע בצינור, כמו גם לשטוף את הלכלוך שיצטבר.

לאחר ביצוע עבודת החיתוך והניקוי, בודקים האם הצנרת נפגעה או נתכה בשל התפרצות השורשים. במידה וכן, מבצעים עבודת תיקון וציפוי לצינור על מנת לאטום אותו באופן הרמטי. כמו כן, ניתן לבצע תיקון לצנרת בשיטת תיקון ללא הרס הצנרת כלל, באמצעות בשיטת lock Quick  לצורך תיקון פנימי, או בשיטת Patch הנעשה באמצעות חומר פיברגלס ודבק אפוקסי המיועדים לאיטום סדקים ושברים בצנרת.

מחפשים שירותי ניקוי וחיתוך שורשים בביוב? הגעתם למקום הנכון! חברת עג'י מחזיקה את הציוד המתקדם ביותר, המאפשר איתור, חיתוך, ניקוי ותיקון הצנרת ברמה הגבוהה ביותר!

phone icon דילוג לתוכן