פתיחת סתימה בביוב

שירותי ביוב.

שטיפת קווי ביוב

חברת עג'י מתמחה במתן שירותי פתיחת סתימות, ובין היתר מבצעת שטיפת קווי צנרת אשר נועדה למנוע בעיות הקשורות להצפות ולשמור על תקינות הצנרת. את עבודת שטיפת קווי הצנרת מבצעת החברה באמצעות ציוד ומכשור מתקדמים על בסיס תקופתי, באמצעות אנשי מקצוע מיומנים המבצעים שימוש בדיזות ייחודיות וביוביות. שטיפה זו מבטיחה את תקינות הצנרת ונעשית לאחר תשאול הלקוח ובהתאמה אישית לדרישות ואופי המקום. 

מהי החשיבות של שטיפת קווי צנרת ביוב?

מערכת הביוב נתונה ללחצים שונים, לצד שחיקה והצטברות לכלוך, אשר נגרמים עקב שימוש מאסיבי בצנרת, הצטברות שומנים, חדירת שורשים, חול ועוד. כל אלה גורמים לצנרת להימצא על סף סתימה, ובמקרים מסוימים לסתימה אשר גורמת לנזק חמור יותר. זו הסיבה ששטיפת קווי צנרת באמצעות מכשור ייעודי יכול למנוע מבעוד מועד סתימה, ולאפשר תחזוקה תקינה של כלל קווי הצנרת בבנייני מגורים, משרדים, מבנים ציבוריים או פרטיים, במפעלים, מוסדות ובכל מקום. 

חשוב לדעת שככל שמערכת הביוב ישנה יותר, כך העומסים מאסיביים יותר ועשויים להגיע בקלות לנזק עצום לצנרת או לסתימות. אם כך, במידה ומדובר בצנרת ישנה יחסית שכבר נסתמה כמה פעמים, מומלץ לבצע ניקוי קווי צנרת לפחות אחת לחצי שנה/שנה, כך למנוע נזק משמעותי יותר ולהבטיח את תקינות הצנרת.

מהם היתרונות הבולטים בשטיפת קו ביוב?

מחפשים שירותי שטיפת קווי ביוב? המומחים של עג'י שירותי ביוב ושאיבות ישמחו להעניק לכם טיפול מונע ולאפשר לכם ליהנות מצנרת תקינה שעושה את העבודה! 

phone icon דילוג לתוכן