פתיחת סתימה בביוב

משאית ביוב

משאית ביוב אולי תישמע לכם מוכרת יותר בשמה השימושי יותר, ביובית. הביובית היא אחד הכלים ההנדסיים החשובים ביותר שידעה האנושות ואנו לא מגזימים בתיאור הזה, כיוון שהיא היחידה שיכולה לפתוח סתימות ולמעשה לטפל בכל בעיה שיש בביוב. זה הזמן להכיר את המאפיינים שלה

מהי משאית ביוב ומה מיוחד בה?

הביובית נקראת משאית ביוב כי היא למעשה בגודל של משאית וגם נראית כמו משאית. אפשר לומר גם שהשלדה שלה מזכירה משאית אחד לאחד כאשר המראה של המיכל הגדול שיש בגבה, שעליו נרחיב בהמשך, מוכר לנו גם ממשאיות אחרות כמו משאיות דלקים ומשאיות מלט. עם זאת, מה שמיוחד במשאית הביוב הוא שהמיכל שלה ריק והוא אמור לקלוט מים שנשאבים מכל מיני מקומות כמו למשל מבורות ספיגה, בורות רקב, הצפות שיש בביוב או הצפות שיש במרתפים ובחניונים וכולה

 

שירותי ביוב.

כיצד בנויה משאית הביוב?

הביובית היא למעשה משאית עם מיכל גדול מאוד שיכול להיות שונה בקיבולת שלו בהתאם לסוג הביובית. יש מיכלים גדולים מאוד שיכולים להכיל כמות אדירה של מים ויותר מכמה קוב ויש ביובית קטנות יותר שיכולות להכיל קוב אחד בלבד. לרוב הביוביות נתפשות כמשאיות גדולות מאוד אך יש גם ביוביות נמוכות יותר שמיועדות לכניסה לחניונים או למקומות קטנים שאליהם ביוביות גדולות יותר לא יצליחו להיכנס. כך אפשר לספק מענה לכל מקום ובכל זמן בלי צורך למצוא פתרונות מיוחדים.

משאית ביוב היא למעשה כלי רכב הכולל את כל הפתרונות לטיפול בצנרת גלויה ותת קרקעית, לרבות אמצעי הרמה של מכסי ביוב, מיכל מים, צינורות להחדרה לתשתיות בעלות גישה מוגבלת, אמצעי שאיבה ועוד.
לרוב צרכן הקצה בעת בעיה לא ידע לאתר בעצמו את אוי הבעיה ואת הצורך ולא ידע האם להזמין משאית ביוב או אינסטלטור לטיפול בצנרת ביתית. מסיבה זו מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בתחום האינסטלציה שבאמצעות אנשי מקצוע תקבע את אופי הבעיה, תפנה לרשות המקומית במקרה הצורך ותספק כלים לטיפול בתקלות ביתיות ועד משאית ביב מקצועית לצנרת מרכזית.

phone icon דילוג לתוכן